Fullspikat

Ja idag är det full fart som gäller.

När Moa vaknar ska vi äta frukost, sen bär det av till Luleå.
Moa ska på dagis och jag ska göra massa ärenden innan även jag ska till dagis klockan 13:00.

ett litet axplock ur dagens sysslor:

Fixa en skrivare så jag kan skriva ut nå papper som jag måste få in till länsstyrelsen,
Besöka suomisoffa och inte åka därifrån förrän jag har fått veta hur dom ska lösa problemen med våran soffa,
Få tag på en som jobbar på Shell i Luleå och be han skriva ett litet papper...
Sen ska jag förbi Pågen och höra lite om jobbet.

Efter öppet hus på dagis så blåser jag upp till Vuollerim och imorgon ska vi kolla när Tindra Luciar på dagis.

Jo om jag hinner så ska jag koppla i x-tra ljusen så jag ser nå..

Piiiz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0