Helt okej.

Idag hade jag tänkt att jag skulle få till en riktigt god middag till mig och Sandra.
Helstekt fläskfilé med hasselbackspotatis. Riktigt gott!

Sen var det hade jag tänkt att vi skulle på bio. En riktig helkväll med andra ord.

Ja tanken var ju bra iaf.

Middagen blev inte så god, vette fan varför...

Men filmen var riktigt kul.
Vi tyckte det var ganska skönt att komma ut en sväng och inte bara hänga hemma.

Nu ska vi kika på en ny serie vi börjat följa och mysa ner oss i soffan.

Så förutom maten så har det varit en väldigt bra dag och kväll. =)

Love U Baby!

Kommentarer
Postat av: Sandra

I luuuuuuv you mera

2008-12-14 @ 00:17:45
URL: http://secretwordplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0