Ny vecka.

Barnen fick välja varsin pulka igår på dollarstore. Båda valde inte helt otippat rosa.

Idag var det fan riktigt kallt. Det var inte ens någon idé att försöka starta bilen.
Vi klädde på barnen och oss tog pulkorna och gick till stan. Det var ganska skönt men lite väl kyligt.
Fick tummen ur och gick in på bodenbo och fixade så vi har en motorvärmarstolpe from idag.
Jag Rasmus och Syd tog oss an att få bilen till motorvärmaren.. vilket inte var det lättaste.
Tillslut fick vi lite hjälp av ett par förbipasserande.-- ärligt talat så hade det inte gått om inte dom hade dykt upp..

Det har varit en skön kall och hektisk dag men jag skulle göra om den utan tvekan.
Båda barnen är här och jag och älsklingen tar det bara lugnt såhär på kvällskvisten.

Nu lockar en varm dusch och lite skön fotmassage.

Låter inte det som en plan?

jo jag vet sötnos inte så kul läsning men men.. haha :P

Älskar dig mest Sandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0