Då var det klart.

Ja som ni kunde läsa i november så skulle jag ju börja med lastbilskörkortet. Teorin betade jag av i början av december och den 22:a dec fick jag börja övningsköra. Samuel (en på jobbet) ställde upp som handledare så jag har kunnat övningsköra på arbetstid. Helt perfekt. Jag har med andra ord sparat ca 1300 kr för varje timme jag har kört på jobbet samtidigt som jag har fått lön, kan det bli mkt bättre? Ibland ska man ju ha lite flyt oxå.

I tisdags alltså den 13:e var det så dags för uppkörning.. klockan 13:00.. och här är resultatet:


Yeah! Nu får jag köra lastbil oxå. :)

På måndag börjar jag köra mitt distrikt. Happis 3 dagar i veckan och Övertroneå/Överkalix 2 dagar i veckan.


Men en sak är ju ganska säker... Jag kommer nog inte ta nå mer körkort på ett par år iaf. Jag blir ju för nervös. :P



 


Kommentarer
Postat av: Ann

Grattis till lastbilskörkortet.

2009-01-19 @ 08:33:13
Postat av: Sandra

DU är min hunk numbero one - alltid.

2009-01-20 @ 22:27:45
URL: http://secretwordplay.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

woho

2010-06-02 @ 18:20:45
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0