Ett par veckor...

...är vad jag har avverkat på jobbet.
Det märks att det var ett tag sen jag jobbade.. dessutom var det ännu längre sen jag hade ett jobb där jag var tvungen att tänka... Det är en hel del att tänka på.. hålla koll på när jag ska beställa till vissa butiker, hur mkt jag ska beställa för jag vill ju inte ha kvar massa på bilen när dagen är slut och jag vill inte bära brödet 2 gånger... det gäller ett hitta en balans och när den är hittad så kommer allt gå som en dans!

Den senaste veckan har det blivit en hel del returer. jag har laddat på lite för mkt och på nästan alla butiker kan man tro att det har varit stängt... Äter inte folk bröd den här veckan eller?

Skallen har varit tom på kvällarna och jag har somnat ganska direkt när jag träffat kudden.

Barnen kom idag och imorgon drar vi till vuollerim och hälsar på lite och åker pulka.
Det ska bli väldigt kul.

Min älskade sambo Sandra mår illa som fan och är sugen på både det ena och det andra.
Hoppas illamåendet går över snart.  Kunde jag skulle jag ta över så du slapp må illa hela dagarna!
Jag älskar dig mest i hela världen! Du är bäst Sandra Fryc!

Kommentarer
Postat av: Ann

Vad kul att det funkar med nya jobbet.

Vi får hoppas att Sandras illamående snart går över... det brukar göra det efter en tid...men men ..

2009-02-02 @ 08:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0