VI SKA HA BARN!!!

Inatt gick min älskade sambo och dushade medans jag spelade wii.

Mitt i allt skriker hon: "FREDRIK FREDRIK!!!! JAG ÄR MED BARN!!"

Fy fan vad underbart! 

Vi har ju försökt ett tag och det har tagits en massa tester men ingenting.

Varje månad & varje gång det ska tas ett test har jag tänkt: den här månaden blir det inget heller men nästa... då jävlar!
Denna gång hade jag ingen aning om att Sandra skulle ta ett test.

Och nu jävlar. :)

Kan man bli nå lyckligare?!?

Äntligen!

Jag Älskar Dig Sandra Fryc!

Nu vill jag bara skrika ut till hela världen...

VI SKA HA BARN!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ett stort grattis till er =)

2009-01-04 @ 21:44:39
URL: http://mammz.blogg.se/
Postat av: Ann

Grattis, grattis...

2009-01-05 @ 09:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0