Damm...

Nu är det väl dax att damma av den här bloggen lite,....

Det är väl nästan 2 månader sen sist.. Det märkliga är att jag har haft ett jämnt antal besökare varje dag sen jag skrev sist... visserligen bara mellan 2 & 4 stycken.. men det är ju iaf några. 
Nu undrar jag ju såklart VEM. :)

Det har ju såklart hänt mkt sen sist men jag orkar inte dra allt nu..

Sandras mage växer så det knakar, jag kör fortfarande brödbil,

Vi flyttar till hus första augusti. :)

Det ska bli jävligt skönt!

Nä nu får det räcka för ikväll. ska se om det är nå intressant på tv så jag kan somna...

Love U Sandra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Jag har väntat ett tag nu på ett nytt inlägg, hoppas det kommer snart:) ha en go söndagskväll iaf...

2010-02-21 @ 21:48:40
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0