hey hey hey!

Ja hur börjar man efter ett litet uppehåll här...?

Ser att jag har haft ett antal besökare trots att jag inte skrivit något på länge.

Så vad har hänt?

Det har hänt ganska mkt skulle jag vilja påstå.

Vi flyttade till ett hus i Vuollerim i augusti -09. I slutet av september föddes Isadora.
Jag har slutat köra bröd bil. Jag jobbar nu som maskinförare i Kiruna. En hel del annant smått och gott har vi oxå hunnit med. 
Vill ni veta så får ni fråga.


Sitter nu på tåget på väg hem efter en arbetsvecka. Det ska bli skönt att få vara hemma med familjen i en hel vecka. Denna vecka hade jag inte tänkt göra så mycket. De senaste ledigveckorna har inte kännts som att jag har varit ledig. Jag vet att det kommer vara en hel del vi ska hinna med denna vecka oxå men man kan ju önska att det blir en lugn vecka iaf.

Det nya jobbet då..
Ja jag skulle väl inte direkt kalla det för arbete. Vi flyttar olika sorters sten från olika platser. Lastar in och kör bort. Det är som en enda stor sandlåda för vuxna. Jag trivs som fisken i vattnet. Det enda negativa är att jag tvingas vara borta från familjen så länge.

Jag funderar på att börja träna nu. Fast jag har lite svårt att komma förbi funderings stadiet. Haha.

Nä nu får det räcka för nu.

Skulle vara kul att veta vilka ni är som läser dessa rader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0